Kattis Li'l Friends

Alla inlägg den 28 februari 2021

Av Katti - 28 februari 2021 22:07

Det har nu gått nästan ett år sedan jag började det här projektet med att få ihop nya Kellysidor på hemsidan, som länkas hit för fler foton. Det är ett jobb som ännu inte är slutfört, då jag ännu saknar många dockor, eller bilder på dockor och set. Just nu har det tagit stopp, då vi härifrån hamnar i Chelsea-set och de vet jag ännu inte hur jag ska ta mig an, om alls. Däremot ska jag införliva "toddler"-seten med hemsidan och bloggen då de använder Kellys gamla kropp. 
Lite finputsning återstår givetvis och sen ska hemsidan på något sätt försöka bli mer komplett också. 

Vi får se vad som sker härnäst. Har lite planer på vidare utveckling. 

Kanske tar itu med lite kloner och andra dockor i Kellystorlek tills jag vet... 


Under tiden går Kitty o Ronny in i Snickerboa för lite hyss. 



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2021 >>>

Sök i bloggen (fungerar inte)

Can't read Swedish? Sorry ♥

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards