Kattis Li'l Friends

Direktlänk till inlägg 1 december 2020

Ballerina Sisters Barbie & Kelly, 2005

Av Katti - 1 december 2020 09:45

Systrar på balettscenen. Barbie och Kelly förbereder sig för en balettföreställing. Med i kartongen följer en ställning där Kelly kan dansa. De övar i matchande kläder i lila och rosa med tylldetaljer. Barbie har ett diadem med en rosa krona i sitt hår och Kelly en tiara. Setet finns i både svart och vit version. Kelly har ballerinaben i vitt med ett par rosa skor gjutna på fötterna. Hon har även "ballerina"-armarna där fingarna är mer hopgjutna än vanligt. 

Jag har inget av seten själv, så Internet och Erica har försett mig med bilder att visa. 


~~~~~~~~~~~~~~~

Ballerina Sisters Barbie & Kelly/Shelly, ©2005

-

~~~~~~~~~~~~~~~

Kelly/Shelly

-

~~~~~~~~~~~~~~~

Barbie

-

~~~~~~~~~~~~~~~

Ballerina Sisters Barbie & Kelly AA, ©2005

-

~~~~~~~~~~~~~~~

Kelly AA


Foto: Erica King


~~~~~~~~~~~~~~~

Barbie AA


lånat foto


~~~~~~~~~~~~~~~


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katti - Söndag 3 mars 21:00


Hej och välkommen  till min helt nya blogg - med bara Kelly och hennes vänner! (juli 2020)   Efter lite funderande bestämde jag mig att flytta Kelly-delen av bloggen till en helt egen blogg. Kände att det blir lite mycket Kelly i Kattis Dockor an...

Av Katti - Söndag 3 mars 20:45

Kelly/Shelly. Året uppgivet är copyrightåret på boxen, där jag vet det. Vissa såldes samma år, de flesta året efter. Seten och dockorna är inte på något sätt listade i kronologisk ordning, om ens någon form av ordning... Ska försöka hitta namn på all...

Av Katti - Söndag 3 mars 16:00

Erica King lånade ut sin bild, så den får bli huvudbild till det här inlägget med sk Kelly Amazoner. Dvs de stora dockorna där Kelly är lillasyster till Wee 3 Friends Stacie.      ©2006  Art Surprise Friends - Kelly/Shelly & Kayla, K0360, ...

Av Katti - Söndag 3 mars 15:00

     Kelly gjordes i en stor modell också - i babydockstorlek, 16", eller ca 40 cm. Dessa går under samlingsnamnet Cuddly Soft, med ett par undantag. Dockorna gjordes med en stoppad kropp med fötter, armar och huvud i plast och rotat hår - pre...

Av Katti - Söndag 3 mars 14:30

Kelly/Shellys kläder och accessoarset. Många är det. Jag har inte alla kläder som är utgivna till Kelly/Shelly, men nästintill alla. Saknar några få set. När det kommer till klädset från andra länder - utgivna i andra länder, såsom Japan, kan jag bar...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2020 >>>

Sök i bloggen (fungerar inte)

Can't read Swedish? Sorry ♥

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards